Online uitzenden & Verloning - Recruit a Student

Online uitzenden en verloning

Wanneer kiest u voor online uitzenden?

Alleen de gewerkte uren van de uitzendkracht betalen, het kan met onze online uitzendformule. Tijdens een periode van 1 jaar heeft u geen verplichtingen of risico met ziekteverzuim en betaalt u dus alleen de werkelijk gewerkte uren.

Wat is online uitzenden?

Met online uitzenden kiest u ervoor de werving & selectie door Recruit a Student uit te laten voeren op basis van een geautomatiseerd online platform. Wij brengen de gewenste werknemer(s) juridisch gezien bij ons onder. Wij maken de arbeidsovereenkomsten op orde, zorgen voor een correcte loonuitbetaling en nemen al het werkgeversrisico op ons. Zo bespaart u met uw onderneming tijd en geld.

De bij ons ondergebrachte werknemer kan elk moment van de dag inzicht krijgen in de eigen arbeidsovereenkomst, loonspecificatie, uitbetaling en arbeidsrechtelijke vragen. En ook u heeft via het digitale platform 24 uur per dag inzage in de periodieke kosten en beschikking over de managementinformatie.

Voordelen op een rijtje

Online uitzenden bij Recruit a Student brengt verschillende voordelen met zich mee. Veel werkzaamheden worden voor u gedaan waardoor u kostbare tijd bespaart. Dit zijn uw voordelen als u het online uitzenden door ons laat doen:

  • U ontvangt alleen een factuur voor het totaal aantal gewerkte uren.
  • Geen verplichtingen of risico met betrekking tot ziekteverzuim
  • Arbeidsovereenkomsten, uitbetaling en loonspecificaties worden door Recruit a Student verzorgd
  • Online toegang tot managementinformatie 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Leuke extra’s als korting op uitzendtarieven

Natuurlijk kunt u altijd even binnenlopen bij één van onze vestigingen. Liever telefonisch contact? Vul dan ons bel-mij-terug formulier in.

Direct geholpen

Een van onze accountmanagers spreken over werving & selectie of direct een offerte aanvragen?

Onze blogs voor Werkgevers

Tips voor live streaming op social media

Werkgever

Tips voor live streaming op social media

Jouw bedrijf gaat live streamen op social media. Of het nu gaat om een productlancering, een live event of een Q&A met de directeur, lees deze tips voordat je op de ‘live-knop’ drukt.
Lees meer
Conversie door gebruik van psychologie

Werkgever

Conversie door gebruik van psychologie

Een bezoeker beslist binnen een paar seconden of hij je website de moeite waard vindt of wegklikt. Nog voor de fold (vouw), het beeld dat je ziet voordat je naar beneden scrolt, moet je je bezoeker weten te overtuigen.
Lees meer
Hoe bouw je een betrouwbaar netwerk op?

Werkgever

Hoe bouw je een betrouwbaar netwerk op?

Verzamel de juiste mensen om je heen om jezelf, jouw product of jouw dienst te verbeteren. Maar hoe verzamel je de juiste mensen om je heen? En hoe bouw je een netwerk op?
Lees meer
AI inzetten voor werkgevers

Werkgever

AI inzetten voor werkgevers

AI is de afgelopen tijd een enorme trend. Termen zoals kunstmatige intelligentie en ChatGPT heeft u vast wel vaker voorbij horen komen. AI kan werkprocessen efficiënt verbeteren en kostbare tijd besparen voor werkgevers én werknemers. Hierdoor is investeren in AI is een populair onderwerp, maar wat zijn de toepassingen voor werkgevers precies?
Lees meer
Waarom werken met NBBU aangesloten bureau?

Werkgever

Waarom werken met NBBU aangesloten bureau?

Benieuwd waarom u er altijd voor moet kiezen om met een uitzendbureau te werken dat bij de NBBU aangesloten is? In deze blog leest u er alles over!
Lees meer
Tips voor het opzetten van een goede reclamecampagne

Werkgever

Tips voor het opzetten van een goede reclamecampagne

Het maken van reclame is essentieel. Door goede reclame laat je jouw bedrijf opvallen en wordt je gemakkelijker gevonden door toekomstige opdrachtgevers en klanten. Maar hoe zet je nou zelf een goede reclamecampagne op? In deze blog geven we interessante tips!
Lees meer
Het verschil tussen branding en marketing

Werkgever

Het verschil tussen branding en marketing

Het één kan niet zonder het ander, maar wat is nu het verschil tussen branding en marketing? Online Student legt het uit in een blog.
Lees meer
De perfecte kleuren voor je werkplek

Werkgever

De perfecte kleuren voor je werkplek

Heb jij vaak weinig energie op je werk? Is je inspiratie snel weg? Of kan je je niet goed concentreren? Dit kan te maken hebben met de kleuren van je werkplek. Kleur beïnvloeden namelijk onze emoties, gedachtegang en belevingen.
Lees meer
Hoe kun je de werksfeer bevorderen?

Werkgever

Hoe kun je de werksfeer bevorderen?

Werken is meer dan alleen maar geld verdienen. Daarom is het belangrijk dat er een positieve werksfeer heerst binnen het bedrijf waar je werkzaam bent. In deze blog lees je hoe je het de werksfeer kunt bevorderen.
Lees meer
Infographics

Werkgever

Infographics

Een infographic is een visuele manier om informatie aan je doelgroep op een heldere manier weer te geven. Beeld en tekst wordt vaak los van elkaar gebruikt terwijl je met een infographic juist beeld en tekst samenvoegt. Online Student Christiaan legt uit hoe je een infographic maakt.
Lees meer